Timhotel Palais Royal
Note moyenne sur 1268 avis
Propreté | 8.5/10 | |
Chambre | 7.7/10 | |
Rapport qualité/prix | 7.9/10 | |
Restauration | 7.4/10 | |
Literie | 8.1/10 | |
Situation Géographique | 9.3/10 | |
Cadre | 7.9/10 | |
Equipements / Activités | 7/10 | |
Accueil et services | 8.6/10 |
7
10
|
JOSE MIGUEL
Expérience du 07/09/2023 Publié le 08/09/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
ANA
Amazing stay!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Ana,
Thank you for sharing your positive experience with us. Your satisfaction is our priority and we are delighted to hear that your stay went exceptionally well. Your encouraging comment is a real reward for our entire team who work hard to provide quality service. We hope to have the pleasure of welcoming you again very soon.
Sincerely,
Erika - Frontesk Expérience du 07/09/2023 Publié le 08/09/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
DAVID
Le personnel est très serviable et accueillant. Disponible et de bons conseils.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher David,
Nous tenons à vous remercier sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Votre satisfaction est notre priorité et nous sommes ravis de savoir que notre personnel a été serviable, accueillant et de bons conseils.
Nous mettons un point d'honneur à offrir un service de qualité et à être disponibles pour répondre à vos besoins. Vos compliments sont une véritable source de motivation pour toute notre équipe.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement et de vous offrir une expérience tout aussi agréable.
Cordialement,
Erika - Réception Expérience du 04/09/2023 Publié le 07/09/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
meb best
chambre agréable
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Emmanuel,
Merci pour ce très beau retour qui souligne la qualité de notre prestation.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au Timhotel Palais Royal.
Nous restons à votre disposition et espérons que vous nous renouvellerez votre confiance pour un futur séjour.
Céline - la direction Expérience du 03/09/2023 Publié le 05/09/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
NEIL M
Soundproofing of rooms could be better, particularly lagging around pipes which were noisy. Also all TV channels were French but I suspect most of your clients are not. How about BBC, CNN, etc
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Customer,
We thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that you have experienced noise problems in your room, particularly with the insulation around the pipes. Your comment is important to us and we will take your comments into account to improve our service.
Regarding the TV channels available, we understand your frustration if you prefer international channels. We strive to provide a diverse selection of channels to satisfy our customers of different nationalities. However, please note that channel availability depends on broadcast agreements and broadcast rights in our region.
We appreciate your suggestions and will pass them on to our team to evaluate opportunities for improvement. Your satisfaction is our priority and we constantly work to provide quality service to all our customers.
We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and provide you with a more pleasant experience.
Sincerely,
Erika - Reception Expérience du 03/09/2023 Publié le 04/09/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
VERONICA
Nice hotel friendly staff
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Veronica,
We would like to thank you for this wonderful feedback which values the work of our team. Indeed, we do everything we can to help you and deliver you complete satisfaction.
It was a pleasure to accompany you during your stay at the Timhotel Palais Royal
See you soon
Erika - Frontdesk Expérience du 01/09/2023 Publié le 02/09/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
CHRISTOPHE
Personnel très sympathique, tant à l'accueil qu'au petit déjeuner.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Christophe
Nous tenons à vous remercier chaleureusement du temps que vous avez pris pour rédiger ce commentaire. C'est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments sur notre personnel.
Chez Timhotel, nous accordons une grande importance au fait que vous vous sentiez accueillis. C'est un travail quotidien de satisfaire nos clients, il est toujours valorisant d'avoir des retours si positifs sur notre travail, et nous vous en sommes grés. Toute l'équipe du Timhotel Plais Royal vous remercie !
A bientôt
Céline - La direction Expérience du 31/08/2023 Publié le 01/09/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
VALERIE
Tout le personnel gentil ,accueillant et souriant, disponible ;chambre agréable, salle de bain un peu petite mais tout est tellement bien que cela compense la taille de la salle de bain. Je reviendrai sans problème.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Valérie,
Merci pour votre gentil témoignage et surtout pour votre fidélité. Je suis ravie que notre hôtel corresponde à vos attentes et nous espérons continuer à vous accueillir régulièrement. Toute l'équipe du Timhotel Palais Royal se joint à moi pour vous souhaiter une bonne journée et vous dire à très bientôt.
Céline - La direction Expérience du 31/08/2023 Publié le 01/09/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
VIRGINIE
Merci
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Virginie ,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser un avis sur notre service. Votre satisfaction est notre priorité et nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre expérience avec nous.
Nous mettons tout en œuvre pour offrir un service de qualité et répondre aux attentes de nos clients. Votre feedback positif est une véritable source de motivation pour notre équipe.
A très bientôt j'espère au Timhotel Palais Royal
Céline - la direction Expérience du 30/08/2023 Publié le 31/08/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
CLAUDIO
Sono stato accolto con molta gentilezza, struttura molto buona.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Claudio
Thank you so much for your comments and for taking the time in sharing your experience at Timhotel Palais Royal.
We hugely appreciate your kind words because for us your feedback is very important. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us.
The entire team will be very glad to welcome you back soon in Paris!
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 28/08/2023 Publié le 30/08/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
ANA
Excelente personal. Ubicaciòn magnífica para visitar los rincones de París. Habitaciones pequeñas
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Ana
Thank you so much for your comments and for taking the time in sharing your experience.
We hugely appreciate your kind words and thank you for this nice feedback that values the work of our team. Indeed, we do everything possible to help you and deliver your complete satisfaction. All the comments we receive are of great value and yours have been shared with the team.
It was a pleasure to accompany you during your stay at Timhotel Palais Royal.
See you soon
Céline - Hotel manager Expérience du 28/08/2023 Publié le 29/08/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
ADRIEN
super!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Marie
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Timhotel Palais Royal.
Je suis ravie que les prestations de notre établissement aient été à la hauteur de vos attentes . Aussi je ne manquerai pas de transmettre vos commentaires à toute l'équipe. Votre satisfaction est la meilleure des récompenses.
Au plaisir de vous recevoir prochainement dans votre hôtel Parisien.
Céline - La direction Expérience du 24/08/2023 Publié le 26/08/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
Portigaray
Ubicación y servicio perfecto
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Mario
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
We are pleased to read that you appreciated our central location and especially our friendly staff.
All the comments we receive are of great value and yours have been shared with the team.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back the next time your plans bring you back to Paris!
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 25/08/2023 Publié le 26/08/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
Calabria Nibol
Très bon séjour avec un personnel très a l’écoute et très gentil (cela fait la différence à Paris) le rapport qualité / Prix est très bon. Je reviendrai sans aucun doute.
Expérience du 21/08/2023 Publié le 22/08/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
MARIA
Personnel très agréable et sympathique, hôtel propre et moderne
Expérience du 21/08/2023 Publié le 22/08/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
PATRICK
Prima maar kamer aan achterkant gerucht van airco buiten
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Patrick,
Thank you for taking some of your valuable time to send us your comments! We believe it is only through listening carefully to the comments and suggestions of our guests that we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we strive for.
It is great to hear that you had an enjoyable stay at the Timhotel Palais Royal and it is a pleasure for us to know that you were delighted with the cleanliness of the room
We are constantly working on providing our very best services for our guests, and we are glad to see that our attempts are appreciated.
The entire staff is looking forward to welcome you again in the near future!
Best regards,
Ludivine
Reception
Expérience du 11/08/2023 Publié le 12/08/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
MICHELINE
La chambre était un peut petite, next time nous prenons une chambre plus grande ,mais dans le meme hotel !
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Micheline,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Timhotel Palais Royal.
Je suis ravie que les prestations de notre établissement aient été à la hauteur de vos attentes . Aussi je ne manquerai pas de transmettre vos commentaires à toute l'équipe. Votre satisfaction est la meilleure des récompenses.
Au plaisir de vous recevoir prochainement dans votre hôtel Parisien.
Cordialement,
Ludivine
Réception
Expérience du 11/08/2023 Publié le 12/08/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
WILMA
Fijn hotel op een perfecte lokatie. Lift, airco, waterkoker, en tv aanwezig. Klein maar fijn.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Wilma,
Thank you very much for taking the time to publish these few lines about your recent visit to the Timhotel Palais Royal.
We are delighted that the little attentions reserved for you were able to satisfy you.
Our team is at your entire disposal throughout your stay to make these few moments unforgettable.
We hope to see you again on your next visit to Paris!
Erika - Frontdesk Expérience du 10/08/2023 Publié le 11/08/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
GABRIELE
Zentral gelegenes Hotel, sehr freundliches Personal, Zimmer etwas klein, aber sauber. Man kommt gerne wieder!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Gabriele,
We would like to thank you for the trust you place in your stay and are happy to know that you are satisfied with the situation of our hotel and our staff. However, we are sorry that the room did not fully meet your expectations. I will discuss this with my manager when we discuss future renovations. Hope you will trust Timhotel again, Erika - Frontdesk Expérience du 09/08/2023 Publié le 10/08/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
EMMANUELLE
Chambre très agréable. Salle de bain un peu moins fonctionnelle... Excellente situation géographique
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Emmanuelle,
Nous tenons à vous remercier de votre confiance pour votre séjour et sommes heureux de vous savoir satisfait de la situation de notre hôtel.
Je prends bonne note de votre remarque concernant la superficie de la salle de bain que vous avez réservée.
J'en discuterai avec mon responsable lorsque nous discuterons des rénovations futures.
En espérant que vous ferez de nouveau confiance à Timhotel,
Erika - Réception Expérience du 09/08/2023 Publié le 10/08/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
PHILIPPE
Excellent accueil dans cet hôtel géographiquement idéalement placé.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Philippe,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Timhotel Palais Royal.
Je suis ravie que les prestations de notre établissement aient été à la hauteur de vos attentes . Votre satisfaction est la meilleure des récompenses.
Au plaisir de vous recevoir prochainement dans votre hôtel Parisien.
Cordialement,
Erika - Réception Expérience du 08/08/2023 Publié le 09/08/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
5
10
|
Alicia Herrera
Very poor breakfast: hard-old bread and cheese. Few other options. The building very dusty: good example is the lift and the head of the bed. A beautiful building and well renovated, needs improvement in the operational part and housekeeping.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Alicia Herrera,
Thank you for taking the time to leave us this review, we are sorry that we could not meet your expectations.
We are sorry to read that you did not appreciate the breakfast, which is generally considered to be complete and of good quality.
We apologize for any inconveniences you have encountered.
We hope you enjoyed the rest of your experience.
Best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 03/08/2023 Publié le 04/08/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
MARIA-SOFIA
Great location and really polite people
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Maria Sofia,
Thank you very much for your positive feedback. We are delighted that our team delivered an experience that exceeded your expectations.
We hope to have the pleasure of seeing you again at the Timhotel Palais Royal in order to continue to bring you complete satisfaction.
See you soon
Erika - Frontdesk Expérience du 31/07/2023 Publié le 01/08/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
DENIS
satisfait
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Denis
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Timhotel Palais Royal.
Je suis ravie que les prestations de notre établissement aient été à la hauteur de vos attentes .
Au plaisir de vous recevoir prochainement dans votre hôtel Parisien.
Céline - La direction Expérience du 26/07/2023 Publié le 30/07/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
CHRISTELLE
Bon hôtel, bien placé
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Christelle
Merci beaucoup pour votre retour sur notre établissement ! Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour au Timhotel Palais Royal.
Nous restons à votre disposition et espérons que vous nous renouvellerez votre confiance pour un futur séjour.
À très vite chez Timhotel
Céline - La direction Expérience du 29/07/2023 Publié le 30/07/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
7
10
|
SUNE SALLING
Nice hotel with a friendly staff. The Hotel is centrally located within walking distance metro, shopping centers and of most attractions. Breakfast at the hotel is ok.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Sune Salling,
Thank you very much for your positive feedback. We are delighted that our team delivered an experience that exceeded your expectations.
We hope to have the pleasure of seeing you again at the Timhotel Palais Royal in order to continue to bring you complete satisfaction.
See you soon
Erika - Frontdesk Expérience du 26/07/2023 Publié le 28/07/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
LUCIE
Situation géographique parfaite et personnel accueillant
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Lucie,
Merci pour ce très beau retour qui souligne la qualité de notre prestation.
Nous sommes ravis de vous savoir entièrement satisfait par l'emplacement de notre établissement ainsi que le travail de notre équipe.
Nous sommes désolés pour ces désagréments sonores.
Le quartier est vivant et animé, et parfois, il se peut que les clients des bars et restaurants soient un peu bruyant
Nous restons à votre disposition et espérons que vous nous renouvellerez votre confiance pour un futur séjour.
Cordialement
Erika - Réception Expérience du 26/07/2023 Publié le 27/07/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
Lone
Bonne chambre, bon prix et personnel incroyablement sympathique. Bien couvert linguistiquement par rapport à l'anglais, si vous ne parlez pas français.
En outre, bon emplacement central de l'hôtel. Bref un très bon séjour.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Lone
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
All the comments we receive are of great value and yours have been shared with the team.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back the next time your plans bring you back to Paris!
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 25/07/2023 Publié le 26/07/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
IULIANA
We loved our stay.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Iuliana,
Thank you very much for your feedback on our establishment! We are delighted to read that you appreciated the location of our establishment and the view you had from your room.
However, we are sorry that you felt cramped in our bathrooms, as in many Parisian hotels the size of the rooms and bathrooms vary according to the category and the type.
I hope you will give us another opportunity to welcome you soon.
Erika - Frontdesk Expérience du 24/07/2023 Publié le 25/07/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
4
10
|
C.L.
Salle de bains exigue, peu de prise électrique dans la chambre et aucune dans la salle de bains
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Mélissa
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce retour sur notre hôtel.
Nous sommes navrés que vous vous soyez senti à l'étroit. Comme dans beaucoup d’hôtels parisiens la taille des chambres et salle de bain varient selon la catégorie et la typologie. Lors de votre prochain séjour, vous pouvez nous contacter avant votre séjour pour demander si une grande salle de bain est disponible, nous ferons au mieux pour répondre à votre besoin.
A bientôt j'espère
Erika - La réception Expérience du 22/07/2023 Publié le 23/07/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
Yazid
Bon hôtel dans l'ensemble. Je regrette juste l'absence d'une prise pour recharger son téléphone au niveau du lit. Sinon je recommande.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Yazid,
Toute l'équipe tient à vous remercier pour votre récent séjour et d'avoir pris le temps de partager vos impressions.
Vos remarques constructives nous permettent d'améliorer notre qualité de prestation, toujours et encore, pour mieux satisfaire nos clients.
Merci infiniment pour vos bons encouragements et au plaisir de vous revoir.
Cordialement
Erika - réception
Expérience du 19/07/2023 Publié le 20/07/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
KATHERINE
Great spot.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Katherine,
Thank you for your nice note. We are delighted that your stay at the Timhotel palais royal lived up to your expectations. See you soon !
Erika - Frontdesk Expérience du 17/07/2023 Publié le 19/07/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
2
10
|
EVE
Vu les travaux au rez de chaussée le prix des chambres est trop élevé
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Eve
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour au Timhotel Palais Royal. Nous sommes sincèrement désolés par la gêne occasionnée par les travaux de rénovation du rez-de-chaussée qui avaient malheureusement pris un peu de retard. Ils sont maintenant achevés et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir prochainement afin de vous faire découvrir notre toute nouvelle salle de petits-déjeuners et notre hall d'accueil. N'hésitez pas à nous contacter directement par téléphone ou par mail afin que nous puissions faire un geste commercial pour nous faire pardonner !
Au plaisir
Céline - La direction Expérience du 11/07/2023 Publié le 12/07/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
SUZANNE
The location is practically perfect, the air conditioning good, beds comfortable. The reception and breakfast room under renovations when staying but finished any moment now. The rooms in good condition, well kept.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Suzanne
Thank you so much for your comments and for taking the time in sharing your experience atTimhotel Palais Royal.
We hugely appreciate your kind words and we thank you for your kind understanding regardi,ng the inconvenience due to by the renovation work on the ground floor which had unfortunately taken a little delay. They are now complete and we hope to have the opportunity to introduce you to our brand new breakfast room and our reception hall.
The entire team will be very glad to welcome you back soon in Paris!
Celine - Hotel manager Expérience du 10/07/2023 Publié le 11/07/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
6
10
|
GILLES
Hotel in complete renovation. Obliged to have breakfast somewhere else. Small bedroom and tiny bathroom with terrible ventilation.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Gilles,
Thank you for taking the time to leave a comment following your stay at the Timhotel Palais Royal. We are sincerely sorry for the inconvenience caused by the renovation work on the ground floor which had unfortunately taken a little delay. They are now complete and we hope to have the opportunity to welcome you soon to introduce you to our brand new breakfast room and our reception hall. Do not hesitate to contact us directly by phone or email so that we can make a commercial gesture to make us forgive!
Looking forward
Celine - Management Expérience du 08/07/2023 Publié le 09/07/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ROXANNE
The location and service were great!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Roxanne
We would like to thank you for this nice feedback that values the work of our team. Indeed, we do everything possible to help you and deliver your complete satisfaction. We are delighted to read that your stay with us was enjoyable and that you appreciated our great location
It was a real pleasure to accompany you during your stay at Timhotel Palais Royal.
See you soon
Céline - Hotel manager Expérience du 03/07/2023 Publié le 06/07/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
7
10
|
DAVID
Una pena haber llegado con la reforma y no disponer del desayuno en el mismo hotel.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear David,
Thank you very much for taking the time to share your experience with other travellers.
Our guests' complete satisfaction is our main priority and therefore we regret to read that your experience with us didn't meet your expectations due to the renovation.
We know that we are capable of offering much more than what you have unfortunately experienced and we would love to have the opportunity to welcome you back and offer you this time the unique, pleasant and unforgettable experience we like delivering and you deserve.
Regards
Céline - Hotel manager
Expérience du 03/07/2023 Publié le 04/07/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
GRAZIELLA FORMOSA
Breakfast at The Bougainville was very disappointing. We were only given a small baguette with butter to eat. Nothing else.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Graziella
Thank you for taking the time to give us this feedback on our establishment.
We take note of your remark regarding the breakfast and take the opporrtunity to confirm hereby that we will serve again our buffet breakfast in our new room from July 19th. We are delighted to know that you appreciated our location, the cleanliness and our welcome.
We hope to see you soon at Timhotel Palais Royal
Céline - Hotel manager Expérience du 27/06/2023 Publié le 04/07/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
6
10
|
FEDE
Non male ma l’arredo delle camere è obsoleto e la doccia troppo piccola per un adulto impossibile.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Fede,
We are sorry that you did not appreciate the decoration of our rooms.
Each establishment of our brand is different and has characteristics specific to each of them.
If you are considering a future stay at Timhotel, do not hesitate to consult our website, which provides you with many photos, in order to choose a style that may suit you better.
Regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 28/06/2023 Publié le 29/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
JOSE
pPourquoi ne pas prévenir pour les travaux ?
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Jose,
Merci d’avoir pris le temps de noter votre séjour au Timhotel Palais Royal.
En effet, des travaux sont en cours dans notre établissement pour la rénovation du rez de chaussée (salle de petit déjeuner ainsi que la réception). Nous sommes désolés de la gêne occasionnée et que vous en ayez subi les nuisances.
Nous espérons que vous accorderez malgré tout votre confiance à Timhotel pour votre prochain séjour à Paris.
Bien cordialement,
Erika - Réception Expérience du 28/06/2023 Publié le 29/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
6
10
|
GIULIA
Il bagno si allega mentre fai la doccia. Mancano le prese vicino al comodino. In camera ti danno massimo 2 asciugamani.. almeno uno in più per la mani sarebbe necessario.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Giulia
Thank you for taking the time to give us this feedback on our establishment.
We take note of your remarks and will make sure to improve on these points in order to offer you an impeccable service during your next visit. We are delighted to know that you appreciated [our location and our welcome.
We hope to see you soon at Timhotel Palais Royal
Céline - Hotel manager Expérience du 26/06/2023 Publié le 27/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
STEPHANIE
Staff were so lovely and helpful. The hotel sits within a beautiful building and our room was so quiet which was lovely.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Stephanie
We would like to thank you for this nice feedback that values the work of our team. Indeed, we do everything possible to help you and deliver your complete satisfaction. All the comments we receive are of great value and yours have been shared with the team.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back at Timhotel Palais Royal the next time your plans bring you back to Paris !
Kind regards, Expérience du 24/06/2023 Publié le 25/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
AMOL
Great location! Best for solo travellers or couples with no intention to spend time in room. Rooms are small but tidy. Perfect for spending a night or two.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Amol,
We would like to thank you for your confidence in your stay and are happy to know that you are satisfied with the location of our hotel. However, we are sorry that you felt cramped. As in many Parisian hotels, the size of the rooms and bathrooms vary according to the category and the typology.
We remain at your disposal if you wish.
Best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 17/06/2023 Publié le 18/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
6
10
|
Lia
Not so good
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Lia,
Thank you for choosing Timhotel Palais Royal for your recent stay in Paris.
I take good note of your comment.
Each establishment of our brand is different and has characteristics specific to each of them. I hope you find a hotel that suits your tastes more for your next stay.
Best regards
Erika - Fontdesk Expérience du 16/06/2023 Publié le 17/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
4
10
|
RODOLFO
Des travaux de rénovation en cours dans l'entrée et cette information n'était pas donnée au moment de la réservation!!! Conséquence de ces travaux: salle pour le petit déjeuner non disponible, beaucoup de rumeurs le matin tôt, poussière infiltrée dans la chambre!!! CHAMBRE: pas des tiroirs pour ranger chemises ou pulls; salle de bain minuscule, il fallait faire attention à pas taper les coudes contre le mur prenant la douche; femmes de ménage très bruyantes le matin dans le couloir. Pour toutes ces raisons le prix m'est semblé trop élevé par rapport à la qualité du service fourni, peut-être le prix payé pourrait être raisonnable en état normal, "sans travaux"!!!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Rodolfo,
En effet, des travaux sont en cours dans notre établissement pour la rénovation de notre salle petit déjeuner ainsi que la réception.
Nous sommes obligés de les effectuer aux heures de la journée qui dérangent le moins les clients. Mais l'hôtel n'étant jamais 100% vide nous savons que certains peuvent en subir les nuisances.
Nous sommes désolés pour tous ces désagréments.
Cordialement
Erika - réception Expérience du 10/06/2023 Publié le 15/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
1
10
|
FILIPE
A/C was not working; space to take shower very small
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Filipe
Thank you very much for taking the time to share your experience with other travellers.
Our guests' complete satisfaction is our main priority and therefore we regret to read that your experience with us didn't meet your expectations.
We loved having you here and we are sad to see you leave this way. We know that we are capable of offering much more than what you have unfortunately experienced and we would love to have the opportunity to welcome you back and offer you this time the unique, pleasant and unforgettable experience we like delivering and you deserve.
Best regards
Céline - Hotel manager Expérience du 07/06/2023 Publié le 12/06/2023 (Voir plus) |
||||||||||||
|
|||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
DAMIR
I like this hotel.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Damir
Thank you so much for your comments and for taking the time in sharing your experience.
We hugely appreciate your kind words, your feedback is very important for us. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us at Timhotel Palais Royal.
The entire team will be very glad to welcome you back soon in Paris !
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 10/06/2023 Publié le 12/06/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
JAVIER
Remodeling breakfast area so was unable to get water or eat something at hotel.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Javier ,
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back the next time your plans bring you back to Paris and to serving you breakfast in our brand new remodeled breakfast room.
Best regards
Céline - Hotel manager Expérience du 05/06/2023 Publié le 10/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ALAIN
Séjour agréable excepté l'impossibilité de prendre le petit-déjeuner sans avoir fait de réservation en raison des travaux de rénovation.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Alain,
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de ce commentaire sur notre établissement. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre emplacement. Cependant nous sommes vraiment désolés concernant le problème avec le petit déjeuner Nous espérons vous voir bientôt au Timhotel Palais Royal
Erika - Réception Expérience du 03/06/2023 Publié le 05/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
5
10
|
CHRISTIAN
Mauvaise literie (creux dans le matelas)
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Christian,
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce retour sur notre établissement.
Nous prenons note de votre remarque et veillerons à nous améliorer sur ce point , nous allons échanger avec la gouvernante pour qu'elle puisse prendre les mesures qui s'imposent.
Nous vous souhaitons une bonne journée
Erika - Réception Expérience du 04/06/2023 Publié le 05/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
RAM
Friendly staff
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Ram
We would like to thank you for this nice feedback that values the work of our team. Indeed, we do everything possible to help you and deliver your complete satisfaction.
It was a pleasure to accompany you during your stay at Timhotel Palais Royal
See you soon
Céline - Hotel manager Expérience du 31/05/2023 Publié le 04/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
7
10
|
Cynthia
Very friendly people working there who make you feel welcome. Thank you
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Cynthia, Thank you for taking the time to share your experience at the Timhotel Palais Royal. I am delighted that our establishment has lived up to your expectations. I will be sure to pass your comments on to our team. Your satisfaction is the best reward. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Erika - Frontdesk Expérience du 29/05/2023 Publié le 01/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
ALICE
Great location near the centre but quiet with lots of neighbourhood cafes and bistros nearby. Room was compact but comfy. Breakfast room was out of action for refurbishment but we found alternatives nearby easily.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Alice
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
All the comments we receive are of great value and yours have been shared with the team.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back the next time your plans bring you back to Paris!
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 31/05/2023 Publié le 01/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
PENELOPE
pas de service petit déjeuner et aucune mention de ce manque lors de la réservation
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Pénélope
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser cet avis, nous sommes navrés de n'avoir pu répondre entièrement à vos attentes.
Nous vous présentons nos excuses pour les inconvénients rencontrés suite à la fermeture de notre salle de petit-déjeuner pour rénovation. Notre rez de chaussée fait peau neuve et nous espérons avoir l'opportunité de vous le faire découvrir lors d'un prochain séjour
De nouveau, je vous remercie pour votre commentaire et espère regagner votre confiance.
Cordialement,
Céline - la direction Expérience du 28/05/2023 Publié le 29/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||
|
|||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
DELGADO
Una habitación muy limpia y la cama muy comoda
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Cristina Delgado,
Thank you very much for taking the time to publish these few lines about your recent visit to the Timhotel Palais Royal.
We are delighted that the little attentions reserved for you were able to satisfy you.
Our team is at your entire disposal throughout your stay to make these few moments unforgettable.
We hope to see you again on your next visit to Paris!
Erika - Frontdesk Expérience du 27/05/2023 Publié le 28/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
JOAQUIM
A localização do Hotel é excelente, próxima ao Louvre e a duas estações de metrô sem contar com a estação do Louvre.
O pessoal do Hotel muito educado e prestativo. Quanta às acomodaçoes muito limpas e com um tamanho ideal para duas pessoas na acomodação. Estavamos em três pessoas, então ficou um pouco apertado.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Joaquim
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
We are pleased to read that you appreciated our great ocation close to the Louvre, the cleanliness and expecially our staff.
However we are really sorry for the inconvenience due to the renovation of our breakfast room. The works started earlier than expected and we had to find an alternative for our customers. We thank for your kind understanding.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back the next time your plans bring you back to Paris to discover our new breakfast room and lobby !
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 16/05/2023 Publié le 28/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
6
10
|
TABEA
Sehr sauber in toller Lage,leider war unser Zimmer sehr klein , vor allem das Bad und einiges war kaputt.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear TABEA,
Thank you for choosing the Timhotel Palais Royal for your stay in Paris.
However, we are sorry that the room did not meet your expectations.
Do not hesitate to ask us at reception if you can change rooms, we will do our best depending on the availability of the hotel.
We remain at your disposal if you wish.
Best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 26/05/2023 Publié le 27/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ISABELLE
Bon séjour
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Isabelle,
Toute l'équipe tient à vous remercier pour votre récent séjour et d'avoir pris le temps de partager vos impressions.
Vos remarques constructives nous permettent d'améliorer notre qualité de prestation, toujours et encore, pour mieux satisfaire nos clients.
Avec nos plus cordiales salutations,
Erika - Réception Expérience du 02/04/2022 Publié le 23/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
RICARDO
Good service, but room our bathroom was under a inclined roof.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Ricardo,
We would like to thank you for your confidence in your stay and are happy to know that you are satisfied with the work of our team. However, we are sorry that the room did not meet your expectations.
Do not hesitate to ask us at reception if you can change rooms, we will do our best depending on the availability of the hotel.
We remain at your disposal if you wish.
Best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 21/05/2023 Publié le 22/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ANTHONY
Great location and really helpful staff.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Anthony, Strongly committed to customer satisfaction, we are delighted to know that the professionalism of our team has met your expectations. Regards, Erika - Frontdesk Expérience du 21/05/2023 Publié le 22/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
Reine
Great location!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Reine,
Strongly committed to customer satisfaction, we are delighted to know that the professionalism of our team has met your expectations.
Regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 20/05/2023 Publié le 22/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ANTHONY
We enjoyed our visit. Was surprised a fee was added when we checked out for taxes
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Anthony
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
The fee added is the local Paris City Tax and it is mentionned on Booking.com, sorry for the confusion.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back the next time your plans bring you back to Paris!
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 14/05/2023 Publié le 15/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
AURELIE
Bon rapport qualité prix
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Aurélie,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Timhotel Palais Royal.
Je suis ravie que les prestations de notre établissement aient été à la hauteur de vos attentes Aussi je ne manquerai pas de transmettre vos commentaires à toute l'équipe. Votre satisfaction est la meilleure des récompenses.
Au plaisir de vous recevoir prochainement dans votre hôtel Parisien.
Erika - Réception Expérience du 12/05/2023 Publié le 14/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
JAAP
De kamers zijn erg gehorig, gedateerd en liggen ook aan een drukke straat waardoor je geen raam openzet in de nacht
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Jaap,
Thank you for taking the time to share your impressions of your stay.
We take your comment on the insulation into account and I am sorry that it did not meet your expectations, we are sorry that you have suffered noise pollution.
It is true that the location of our hotels in the heart of the capital is often an advantage but can also have its drawbacks in a big city like Paris.
The decoration of our rooms has been designed to provide pleasant comfort to our customers, sorry that you did not like it.
If you are considering a future stay at Timhotel, do not hesitate to consult our website, which provides you with many photos of each establishment, in order to choose a style that may suit you better.
Best regards
Erika - Frontdesk Expérience du 11/05/2023 Publié le 13/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
Les Béarnais
Séjour de 3 nuitées. Très bon accueil par tous les membres de l'équipe (Parisiens et Marseillais) Bonne situation nuits calmes.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Les Béarnais,
Nous tenons à vous remercier chaleureusement du temps que vous avez pris pour rédiger ce commentaire.
C'est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments sur notre personnel.
Chez Timhotel, nous apportons une grande importance au fait que vous vous sentiez accueillis, c'est un travail quotidien de satisfaire nos clients, il est toujours valorisant d'avoir des retours si positifs sur notre travail.
Bien cordialement
Erika - réception Expérience du 07/05/2023 Publié le 08/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
REMCO
Fijn rustig hotel met heel vriendelijk personeel
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Remco,
The entire Timhotel Palais Royal team would like to thank you for your comment, it's appreciated! We attach great importance to bedding, for a quality rest. I'm looking forward to seeing you again,
Best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 03/05/2023 Publié le 04/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
MISANDRA
Super emplacement et service impeccable, j'ai passé un très bon séjour !
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Misandra,
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce retour sur notre établissement.
Nous sommes ravis que les petites attentions qui vous ont été réservées aient su vous satisfaire.
Notre équipe est à votre entière disposition tout au long de votre séjour pour rendre ces quelques moments inoubliables.
Nous espérons vous revoir à votre prochaine visite à Paris !
Erika - Réception Expérience du 30/04/2023 Publié le 01/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
ANTONIO
Localização ótima, funcionários simpáticos e profissionais.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Antonio,
We are delighted that your stay at the Timhotel palais royal lived up to your expectations.
Your constructive comments allow us to improve our quality of service, again and again, to better satisfy our customers.
Thank you very much for your kind encouragement.
It was a pleasure to accompany you during your stay at the Timhotel Palais Royal.
Best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 30/04/2023 Publié le 01/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ELODIE
Accueil parfait
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Elodie,
Nous tenons à vous remercier pour ce retour qui valorise le travail de notre équipe.
Nous mettons tout en œuvre pour vous aider et vous délivrer entière satisfaction, nous sommes ravis que votre séjour au Timhotel palais royal ait été à la hauteur de vos attentes.
Ce fut un plaisir de vous accompagner pendant votre séjour au Timhotel Palais Royal
Cordialement
Erika - Réception Expérience du 30/04/2023 Publié le 01/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
CHERYL
The staff was very kind and welcoming! Breakfast was lovely. My room was always kept nice and clean. My only concern was the location and a couple of Uber drivers refused our ride because the could not find the location.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Cheryl,
Thank you for taking the time to share your experience at the Timhotel Palais Royal.
I am delighted that the services of our establishment have lived up to your expectations.
I will pass on your comment to the whole team, your satisfaction is the best reward.
However, we are sorry that the location of our establishment was an inconvenience.
Looking forward to seeing you again soon in your Parisian hotel.
Regards,
Erika - Frontdesk
Expérience du 29/04/2023 Publié le 30/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
marie
Nous sommes satisfaits des prestations dont nous apprécions la qualité depuis des années. Bien cordialement.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Marie,
Merci pour votre témoignage et pour votre fidélité. Je suis ravi que notre hôtel corresponde à vos attentes et nous espérons continuer à vous accueillir régulièrement. Toute l'équipe du Timhotel Palais Royal se joint à moi pour vous souhaiter une bonne journée et vous dire à bientôt
Erika - Reception Expérience du 28/04/2023 Publié le 29/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
CARO
Petit déjeuner décevant, et dimensions des chambres décevantes également,, point positif, un personnel agréable et l'emplacement géographique.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Caro,
Toute l'équipe tient à vous remercier pour votre récent séjour et d'avoir pris le temps de partager vos impressions.
Nous prenons note de vos remarques et veillerons à nous améliorer sur ces points afin de vous offrir une prestation irréprochable.
C'est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments sur notre personnel
Nous vous souhaitons une bonne journée
Bien cordialement
Erika - Réception Expérience du 26/04/2023 Publié le 27/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ANCA
I appreciate the fresh decoration of room and bathroom. The old carpet does not compliment it. Maybe wooden floors would be more convenient. No slippers in the room. Room a bit small, could hardly walk around the bed. Also, shower cabin very small, I wonder how larger people could manage to take shower..
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Anca,
Thank you very much for your feedback on our establishment.
We are delighted to read that you enjoyed the decoration of our rooms.
We take note of your remarks and will make sure to improve on these points in order to offer an irreproachable service.
Best regards
Erika - Frontdesk Expérience du 24/04/2023 Publié le 25/04/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ALICE
Erika is specially efficient and welcoming. She is the best receptionist. The rest of staff is also nice. The breakfast can be improved and staff can b more welcoming. Our second stay last and this year. Love the 7th floor the mist!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Alice,
Thank you for your testimony and for your loyalty.
I am delighted that our hotel meets your expectations and we hope to continue to welcome you regularly. I will not fail to pass on your comment to our team, our receptionist Erika thanks you for your charming attention, your satisfaction is the best reward.
The entire Timhotel Palais Royal team joins me in wishing you a good day and saying see you soon.
Erika - Frontdesk Expérience du 24/04/2023 Publié le 25/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
OLI
simple et confortable
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Oli,
Merci beaucoup pour votre retour.
Je suis ravie que les prestations de notre établissement aient été à la hauteur de vos attentes
Merci de souligner le confort de votre chambre
Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir au Timhotel Palais Royal afin de continuer à vous apporter entière satisfaction.
Avec nos plus cordiales salutations,
Erika - réception Expérience du 24/04/2023 Publié le 25/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
KRISTINE
Sehr freundliches Personal, super Lage, direkt am Palais Royal, Metrohaltestelle nicht weit, sehr zu empfehlen. Zimmer klein aber fein. Wir kommen wieder !
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Kristine,
We would like to thank you for this nice feedback that values the work of our team. Indeed, we do everything possible to help you and deliver your complete satisfaction. It was a pleasure to accompany you during your stay at Timhotel Palais Royal. See you soon
Erika - Frontdesk Expérience du 23/04/2023 Publié le 24/04/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
5
10
|
MARCUS
Overpriced For what we got. First night we had to spend in a room beyond complaint. For 300€ a night you would expect a completely different experience- like we have on previous stays in Paris in other hotels
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Marcus
Thank you for taking the time to give us this feedback on our hotel. I am extremely sorry to read that your experience with us was not up to your satisfaction . I understand your feelings for the price but as for plane tickets, the price of hotels evolves according to the period and the availability. Price is subjective
During your next stay, you can contact us before your stay to ask if a larger room is available, we will do our best to answer your needs.
I hope to see you soon
Céline - Hotel manager Expérience du 23/04/2023 Publié le 24/04/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
Dear Jose Miguel, We thank you for taking the time to leave a review about our establishment. We would like to inform you that our rooms are not equipped with refrigerators, this is not a 3-star standard, so we have made the decision not to install one. We hope you enjoyed the rest of your experience. Best regards, Erika - Frontdesk
Le 11/09/2023