Timhotel Palais Royal
Note moyenne sur 1216 avis
Propreté | 8.5/10 | |
Chambre | 7.7/10 | |
Rapport qualité/prix | 7.9/10 | |
Restauration | 7.5/10 | |
Literie | 8.1/10 | |
Situation Géographique | 9.2/10 | |
Cadre | 7.9/10 | |
Equipements / Activités | 7/10 | |
Accueil et services | 8.6/10 |
9
10
|
ALICE
Great location near the centre but quiet with lots of neighbourhood cafes and bistros nearby. Room was compact but comfy. Breakfast room was out of action for refurbishment but we found alternatives nearby easily.
Expérience du 31/05/2023 Publié le 01/06/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
PENELOPE
pas de service petit déjeuner et aucune mention de ce manque lors de la réservation
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Pénélope
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser cet avis, nous sommes navrés de n'avoir pu répondre entièrement à vos attentes.
Nous vous présentons nos excuses pour les inconvénients rencontrés suite à la fermeture de notre salle de petit-déjeuner pour rénovation. Notre rez de chaussée fait peau neuve et nous espérons avoir l'opportunité de vous le faire découvrir lors d'un prochain séjour
De nouveau, je vous remercie pour votre commentaire et espère regagner votre confiance.
Cordialement,
Céline - la direction Expérience du 28/05/2023 Publié le 29/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||
|
|||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
DELGADO
Una habitación muy limpia y la cama muy comoda
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Cristina Delgado,
Thank you very much for taking the time to publish these few lines about your recent visit to the Timhotel Palais Royal.
We are delighted that the little attentions reserved for you were able to satisfy you.
Our team is at your entire disposal throughout your stay to make these few moments unforgettable.
We hope to see you again on your next visit to Paris!
Erika - Frontdesk Expérience du 27/05/2023 Publié le 28/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
JOAQUIM
A localização do Hotel é excelente, próxima ao Louvre e a duas estações de metrô sem contar com a estação do Louvre.
O pessoal do Hotel muito educado e prestativo. Quanta às acomodaçoes muito limpas e com um tamanho ideal para duas pessoas na acomodação. Estavamos em três pessoas, então ficou um pouco apertado.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Joaquim
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
We are pleased to read that you appreciated our great ocation close to the Louvre, the cleanliness and expecially our staff.
However we are really sorry for the inconvenience due to the renovation of our breakfast room. The works started earlier than expected and we had to find an alternative for our customers. We thank for your kind understanding.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back the next time your plans bring you back to Paris to discover our new breakfast room and lobby !
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 16/05/2023 Publié le 28/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
6
10
|
TABEA
Sehr sauber in toller Lage,leider war unser Zimmer sehr klein , vor allem das Bad und einiges war kaputt.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear TABEA,
Thank you for choosing the Timhotel Palais Royal for your stay in Paris.
However, we are sorry that the room did not meet your expectations.
Do not hesitate to ask us at reception if you can change rooms, we will do our best depending on the availability of the hotel.
We remain at your disposal if you wish.
Best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 26/05/2023 Publié le 27/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ISABELLE
Bon séjour
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Isabelle,
Toute l'équipe tient à vous remercier pour votre récent séjour et d'avoir pris le temps de partager vos impressions.
Vos remarques constructives nous permettent d'améliorer notre qualité de prestation, toujours et encore, pour mieux satisfaire nos clients.
Avec nos plus cordiales salutations,
Erika - Réception Expérience du 02/04/2022 Publié le 23/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
RICARDO
Good service, but room our bathroom was under a inclined roof.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Ricardo,
We would like to thank you for your confidence in your stay and are happy to know that you are satisfied with the work of our team. However, we are sorry that the room did not meet your expectations.
Do not hesitate to ask us at reception if you can change rooms, we will do our best depending on the availability of the hotel.
We remain at your disposal if you wish.
Best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 21/05/2023 Publié le 22/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ANTHONY
Great location and really helpful staff.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Anthony, Strongly committed to customer satisfaction, we are delighted to know that the professionalism of our team has met your expectations. Regards, Erika - Frontdesk Expérience du 21/05/2023 Publié le 22/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
Reine
Great location!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Reine,
Strongly committed to customer satisfaction, we are delighted to know that the professionalism of our team has met your expectations.
Regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 20/05/2023 Publié le 22/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ANTHONY
We enjoyed our visit. Was surprised a fee was added when we checked out for taxes
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Anthony
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
The fee added is the local Paris City Tax and it is mentionned on Booking.com, sorry for the confusion.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back the next time your plans bring you back to Paris!
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 14/05/2023 Publié le 15/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
AURELIE
Bon rapport qualité prix
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Aurélie,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Timhotel Palais Royal.
Je suis ravie que les prestations de notre établissement aient été à la hauteur de vos attentes Aussi je ne manquerai pas de transmettre vos commentaires à toute l'équipe. Votre satisfaction est la meilleure des récompenses.
Au plaisir de vous recevoir prochainement dans votre hôtel Parisien.
Erika - Réception Expérience du 12/05/2023 Publié le 14/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
JAAP
De kamers zijn erg gehorig, gedateerd en liggen ook aan een drukke straat waardoor je geen raam openzet in de nacht
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Jaap,
Thank you for taking the time to share your impressions of your stay.
We take your comment on the insulation into account and I am sorry that it did not meet your expectations, we are sorry that you have suffered noise pollution.
It is true that the location of our hotels in the heart of the capital is often an advantage but can also have its drawbacks in a big city like Paris.
The decoration of our rooms has been designed to provide pleasant comfort to our customers, sorry that you did not like it.
If you are considering a future stay at Timhotel, do not hesitate to consult our website, which provides you with many photos of each establishment, in order to choose a style that may suit you better.
Best regards
Erika - Frontdesk Expérience du 11/05/2023 Publié le 13/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
Les Béarnais
Séjour de 3 nuitées. Très bon accueil par tous les membres de l'équipe (Parisiens et Marseillais) Bonne situation nuits calmes.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Les Béarnais,
Nous tenons à vous remercier chaleureusement du temps que vous avez pris pour rédiger ce commentaire.
C'est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments sur notre personnel.
Chez Timhotel, nous apportons une grande importance au fait que vous vous sentiez accueillis, c'est un travail quotidien de satisfaire nos clients, il est toujours valorisant d'avoir des retours si positifs sur notre travail.
Bien cordialement
Erika - réception Expérience du 07/05/2023 Publié le 08/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
REMCO
Fijn rustig hotel met heel vriendelijk personeel
Expérience du 03/05/2023 Publié le 04/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
MISANDRA
Super emplacement et service impeccable, j'ai passé un très bon séjour !
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Misandra,
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce retour sur notre établissement.
Nous sommes ravis que les petites attentions qui vous ont été réservées aient su vous satisfaire.
Notre équipe est à votre entière disposition tout au long de votre séjour pour rendre ces quelques moments inoubliables.
Nous espérons vous revoir à votre prochaine visite à Paris !
Erika - Réception Expérience du 30/04/2023 Publié le 01/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
ANTONIO
Localização ótima, funcionários simpáticos e profissionais.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Antonio,
We are delighted that your stay at the Timhotel palais royal lived up to your expectations.
Your constructive comments allow us to improve our quality of service, again and again, to better satisfy our customers.
Thank you very much for your kind encouragement.
It was a pleasure to accompany you during your stay at the Timhotel Palais Royal.
Best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 30/04/2023 Publié le 01/05/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ELODIE
Accueil parfait
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Elodie,
Nous tenons à vous remercier pour ce retour qui valorise le travail de notre équipe.
Nous mettons tout en œuvre pour vous aider et vous délivrer entière satisfaction, nous sommes ravis que votre séjour au Timhotel palais royal ait été à la hauteur de vos attentes.
Ce fut un plaisir de vous accompagner pendant votre séjour au Timhotel Palais Royal
Cordialement
Erika - Réception Expérience du 30/04/2023 Publié le 01/05/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
CHERYL
The staff was very kind and welcoming! Breakfast was lovely. My room was always kept nice and clean. My only concern was the location and a couple of Uber drivers refused our ride because the could not find the location.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Cheryl,
Thank you for taking the time to share your experience at the Timhotel Palais Royal.
I am delighted that the services of our establishment have lived up to your expectations.
I will pass on your comment to the whole team, your satisfaction is the best reward.
However, we are sorry that the location of our establishment was an inconvenience.
Looking forward to seeing you again soon in your Parisian hotel.
Regards,
Erika - Frontdesk
Expérience du 29/04/2023 Publié le 30/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
marie
Nous sommes satisfaits des prestations dont nous apprécions la qualité depuis des années. Bien cordialement.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Marie,
Merci pour votre témoignage et pour votre fidélité. Je suis ravi que notre hôtel corresponde à vos attentes et nous espérons continuer à vous accueillir régulièrement. Toute l'équipe du Timhotel Palais Royal se joint à moi pour vous souhaiter une bonne journée et vous dire à bientôt
Erika - Reception Expérience du 28/04/2023 Publié le 29/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
CARO
Petit déjeuner décevant, et dimensions des chambres décevantes également,, point positif, un personnel agréable et l'emplacement géographique.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Caro,
Toute l'équipe tient à vous remercier pour votre récent séjour et d'avoir pris le temps de partager vos impressions.
Nous prenons note de vos remarques et veillerons à nous améliorer sur ces points afin de vous offrir une prestation irréprochable.
C'est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments sur notre personnel
Nous vous souhaitons une bonne journée
Bien cordialement
Erika - Réception Expérience du 26/04/2023 Publié le 27/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ANCA
I appreciate the fresh decoration of room and bathroom. The old carpet does not compliment it. Maybe wooden floors would be more convenient. No slippers in the room. Room a bit small, could hardly walk around the bed. Also, shower cabin very small, I wonder how larger people could manage to take shower..
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Anca,
Thank you very much for your feedback on our establishment.
We are delighted to read that you enjoyed the decoration of our rooms.
We take note of your remarks and will make sure to improve on these points in order to offer an irreproachable service.
Best regards
Erika - Frontdesk Expérience du 24/04/2023 Publié le 25/04/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ALICE
Erika is specially efficient and welcoming. She is the best receptionist. The rest of staff is also nice. The breakfast can be improved and staff can b more welcoming. Our second stay last and this year. Love the 7th floor the mist!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Alice,
Thank you for your testimony and for your loyalty.
I am delighted that our hotel meets your expectations and we hope to continue to welcome you regularly. I will not fail to pass on your comment to our team, our receptionist Erika thanks you for your charming attention, your satisfaction is the best reward.
The entire Timhotel Palais Royal team joins me in wishing you a good day and saying see you soon.
Erika - Frontdesk Expérience du 24/04/2023 Publié le 25/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
OLI
simple et confortable
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Oli,
Merci beaucoup pour votre retour.
Je suis ravie que les prestations de notre établissement aient été à la hauteur de vos attentes
Merci de souligner le confort de votre chambre
Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir au Timhotel Palais Royal afin de continuer à vous apporter entière satisfaction.
Avec nos plus cordiales salutations,
Erika - réception Expérience du 24/04/2023 Publié le 25/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
KRISTINE
Sehr freundliches Personal, super Lage, direkt am Palais Royal, Metrohaltestelle nicht weit, sehr zu empfehlen. Zimmer klein aber fein. Wir kommen wieder !
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Kristine,
We would like to thank you for this nice feedback that values the work of our team. Indeed, we do everything possible to help you and deliver your complete satisfaction. It was a pleasure to accompany you during your stay at Timhotel Palais Royal. See you soon
Erika - Frontdesk Expérience du 23/04/2023 Publié le 24/04/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
5
10
|
MARCUS
Overpriced For what we got. First night we had to spend in a room beyond complaint. For 300€ a night you would expect a completely different experience- like we have on previous stays in Paris in other hotels
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Marcus
Thank you for taking the time to give us this feedback on our hotel. I am extremely sorry to read that your experience with us was not up to your satisfaction . I understand your feelings for the price but as for plane tickets, the price of hotels evolves according to the period and the availability. Price is subjective
During your next stay, you can contact us before your stay to ask if a larger room is available, we will do our best to answer your needs.
I hope to see you soon
Céline - Hotel manager Expérience du 23/04/2023 Publié le 24/04/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
ANNE
Excellent emplacement, très propre, très bonne literie. Accueil agréable.
Expérience du 20/04/2023 Publié le 24/04/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
TIFFANI
A comfortable and easy stay for holiday.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Tiffani
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
All the comments we receive are of great value and yours have been shared with the team.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back the next time your plans bring you back to Paris!
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 22/04/2023 Publié le 23/04/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
7
10
|
MARINO
Alles in orde
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Marino
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
The entire staff is looking forward to welcome you again in the near future!
Kind regards
Céline - Hotel manager Expérience du 17/04/2023 Publié le 19/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
SYLVAIN
Some rooms are smalls but always clean. Showers are pretty small but worked well. Had troubles with the hot water but got fixed pretty fast. Good breakfast. Ideally located for the price. 8/10 for a 3* hotel.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Sylvain,
The whole team would like to thank you for your recent stay and for taking the time to share your impressions.
We are very sorry for the inconvenience and we apologize for this situation totally beyond our control, be sure that our entire team has done its best to best respond to the dissatisfaction of our customers.
We make every effort to help you and deliver you complete satisfaction.
It was a pleasure to accompany you during your stay at the Timhotel Palais Royal
Hoping to welcome you again soon.
Best regards
Erika- frontdesk Expérience du 15/04/2023 Publié le 16/04/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
GUY
Nettoyage à faire avec plus de rigueur. Vibration et bruit due à l'ascenceur ressentis dans la chambre. Emplacement et acceuil au top.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Guy
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce retour sur notre établissement.
Nous prenons note de vos remarques et veillerons à nous améliorer sur ces points afin de vous offrir une prestation irréprochable lors de votre prochaine visite. Nous sommes ravis de savoir que vous ayez apprécié notre localisation et surtout notre "accueil au top".
Nous espérons vous revoir très vite au Timhotel Palais Royal.
Céline - la direction Expérience du 05/04/2023 Publié le 08/04/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
6
10
|
OLGA
Bed linen was not changed from previous guest
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Olga,
Thank you for your comment and I am sorry that it did not meet your expectations.
We had technical issues with our bed linen, which are currently being resolved.
Hoping that you will place your trust in Timhotel again,
Erika - Frontdesk Expérience du 02/04/2023 Publié le 03/04/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
PHILIPPE
Personnel très accueillant
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Philippe,
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce retour.
Nous tenons à vous remercier pour ce beau retour qui valorise le travail de notre équipe. Nous mettons tout en oeuvre pour vous aider et vous délivrer entière satisfaction.
Ce fut un plaisir de vous accompagner pendant votre séjour au Timhotel Palais Royal
Cordialement
Erika - Réception Expérience du 30/03/2023 Publié le 31/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
Irene Autriche
Merci
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Irene,
We are delighted that your stay at the Timhotel palais royal lived up to your expectations.
See you soon !
Erika - Frontdesk Expérience du 29/03/2023 Publié le 30/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
5
10
|
DUDU
Matelas et oreillers anciens. On entend la chambre d'à côté discuter. Le petit-déjeuner n'est pas digne d'un 4 étoiles quantitativement et qualitativement
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher(e) DUDU,
Nous somme désolés que notre hôtel n'ait pas répondu à votre attente.
Chaque établissement de notre marque est différent et possède des caractéristiques propres à chacun d’entre eux. J'espère que vous trouverez un hôtel qui correspond davantage à vos goûts pour votre prochain séjour.
Bien sincèrement,
Erika - réception Expérience du 28/03/2023 Publié le 29/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ADELINE MANDRON
bien.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Adeline MANDRON,
Toute l’équipe du Timhotel palais royal vous remercie pour cette note, c’est apprécié !
Au plaisir de vous revoir,
Bien cordialement,
Erika - Réception Expérience du 28/03/2023 Publié le 29/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||
|
|||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
Concy
Ci ritornerei
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Concy,
Strongly committed to customer satisfaction, we are delighted to know that the professionalism of our team has met your expectations.
At Timhotel, we attach great importance to making you feel welcome. It is a daily job to satisfy our customers, it is always rewarding to have such positive feedback on our work.
We hope to have the pleasure of seeing you again at the Timhotel Palais Royal in order to continue to bring you complete satisfaction.
Best regards
Erika - Frontdesk Expérience du 27/03/2023 Publié le 28/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
AURELIE
hotel très bien situé, personnels toujours charmants et souriants à l'accueil, je conseillerais sans problème cet hotel
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Aurélie,
Merci beaucoup pour votre retour positif. Nous sommes ravis que notre équipe vous ait délivré une expérience à la hauteur de vos espérances.
Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir au Timhotel Palais Royal afin de continuer à vous apporter entière satisfaction.
À bientôt
Erika - Réception Expérience du 26/03/2023 Publié le 27/03/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
JOSEP
Personal servicial y amable
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Josep,
We would like to thank you for this great feedback which values the work of our team. Indeed, we make every effort to help you and deliver you complete satisfaction.
It was a pleasure to accompany you during your stay at the Timhotel Palais Royal
See you soon
Erika - Frontdesk Expérience du 25/03/2023 Publié le 26/03/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
ISABELLE
Emplacement de rêve et surtout un personnel incroyablement sympathique et souriant, à l’écoute du moindre problème et prompt à vous aider.je recommande plus plus plus
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Isabelle,
Nous vous remercions pour votre commentaire positif, nous sommes ravis que notre équipe ait livré une expérience à la hauteur de vos attentes. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la situation de notre établissement, effectivement proche du parc du Palais Royal, du Louvre, de l'Opéra et des Grands Magasins, de la Bourse et des Halles et que vous puissiez facilement vous rendre à pied.
Nous restons à votre disposition et espérons que vous nous renouvellerez votre confiance pour un futur séjour.
Cordialement,
Erika - Réception Expérience du 19/03/2023 Publié le 20/03/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
Maaria
La situation de l'hôtel était parfaite près de tout et on pouvait aller à pied un peu partout, le petit déjeuner était très bon et le personnel à l'hôtel très accueillant et prêt à aider.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Maaria,
Merci beaucoup pour votre retour positif, nous sommes ravis que notre équipe ait livré une expérience à la hauteur de vos attentes. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la situation de notre établissement, proche du parc du Palais Royal, du Louvre, de l'Opéra et des Grands Magasins, de la Bourse et des Halles et facilement accessible à pied.
Au plaisir de vous revoir.
Avec nos plus cordiales salutations,
Erika - Réception Expérience du 17/03/2023 Publié le 18/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
5
10
|
JAKUB
Nice hotel, great location and friendly staff. But something bit us during the night. Unfortunately, it was bedbugs :(
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear JAKUB,
Thank you for taking the time to give us this feedback on our establishment.
We take your remark seriously and have reported the information to our housekeeper who went to the room where you stayed, we do not understand because we did not find anything because we attach great importance to bedding .
It is with regret that we read that your stay with us was not satisfactory. Please accept our apologies.
We invite you to approach the reception for any discomfort or concern so that we can help you as best we can and provide you with an adequate solution.
Best regards
Erika - Frontdesk Expérience du 15/03/2023 Publié le 16/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
Jean-Luc
Bon séjour
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Jean Luc,
Merci beaucoup pour votre retour positif, nous sommes ravis que notre équipe ait livré une expérience à la hauteur de vos attentes. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement.
J'espère que vous nous donnerez une autre occasion de vous accueillir bientôt.
Cordialement, Erika - Réception Expérience du 14/03/2023 Publié le 15/03/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
Cœur de lion
Hôtel très bien situé. Le personnel est très accueillant et disponible. Rien à redire sur notre chambre, literie excellente. Petit déjeuner copieux. Nous reviendrons avec plaisir,.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Coeur de lion,
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de publier ces quelques lignes sur votre récent passage au Timhotel Palais Royal. Je suis ravi que notre établissement ait été à la hauteur de vos attentes. Je ne manquerai pas de transmettre vos commentaires à toute l'équipe. Votre satisfaction est la meilleure des récompenses.
Salutations,
Erika - Réception Expérience du 12/03/2023 Publié le 14/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
PAUL
Cet hôtel bien tenu nous a donné entière satisfaction.
Le personnel est efficace et d'une grande amabilité.
Un très bon choix!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Paul,
Nous tenons à vous remercier chaleureusement du temps que vous avez pris pour rédiger ce commentaire. C'est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments sur notre personnel.
Chez Timhotel, nous apportons une grande importance au fait que vous vous sentiez accueillis. C'est un travail quotidien de satisfaire nos clients, il est toujours valorisant d'avoir des retours si positifs sur notre travail, et nous vous en savons gré. Toute l'équipe du Timhotel palais royal vous remercie !
A bientôt
Erika - réception Expérience du 09/03/2023 Publié le 11/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
JEROME
Salle de bain trop petite
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Jérôme, Merci pour votre témoignage, je suis ravi que notre hôtel ai correspondu à vos attentes, que vous avez apprécié notre emplacement. Je prends bonne note de votre remarque concernant la superficie de la chambre que vous avez réservée. J'espère que vous nous donnerez une nouvelle opportunité de vous accueillir prochainement. Bien à vous, Erika - Réception Expérience du 03/03/2023 Publié le 04/03/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
MICHEL
Très bonne situation dans Paris, excellent accueil.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Michel,
Toute l'équipe tient à vous remercier d'avoir pris le temps de partager vos impressions. Vos commentaires constructifs nous permettent d'améliorer encore et encore notre qualité de service pour toujours mieux satisfaire nos clients. Merci beaucoup pour vos bons encouragements, au plaisir de vous revoir. Cordialement, Erika - Réception Expérience du 03/03/2023 Publié le 04/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
JACKY
Très agréable séjour, personnel accueillant, chambre propre et surtout emplacement idéal. Merci pour ce séjour.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Jacky,
Merci beaucoup pour votre retour positif. Nous sommes ravis que notre équipe vous ait délivré une expérience à la hauteur de vos espérances.
Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir au Timhotel Palais Royal afin de continuer à vous apporter entière satisfaction.
À bientôt
Erika - Réception Expérience du 27/02/2023 Publié le 03/03/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
MONIQUE
le café excellent ainsi que les croissants.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Monique,
Merci beaucoup pour votre retour positif. Nous sommes ravis que notre équipe vous ait délivré une expérience à la hauteur de vos espérances.
Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir au Timhotel Palais Royal afin de continuer à vous apporter entière satisfaction.
À bientôt
Erika - Réception Expérience du 27/02/2023 Publié le 03/03/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
HANNAH
Sehr nettes Personal, saubere Zimmer, top zentrale Lage - gerne wieder!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Hannah
Thank you so much for your comments and for taking the time in sharing your experience.
We hugely appreciate your kind words. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us.
The entire team will be very glad to welcome you back soon in Paris at Timhotel Palais Royal.
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 28/02/2023 Publié le 01/03/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
LAURA
Excelente servicio y ubicación.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Laura
We would like to thank you for this nice feedback that values the work of our team. Indeed, we do everything possible to help you and deliver your complete satisfaction.
It was a pleasure to accompany you during your stay at Palais Royal.
See you soon
Céline - Hotel manager Expérience du 27/02/2023 Publié le 28/02/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
5
10
|
LUCA
Wc and shower were too small, only one towel per day is not even enough. Good position but just this.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Luca
Thank you for taking the time to give us this feedback on our hotel. We are delighted to know that you appreciated our location. However, we are sorry that you felt cramped. As in many Parisian hotels, the size of the rooms and bathrooms vary according to the category and type. During your next stay, you can contact us before your stay to ask if a larger bathroom is available, we will do our best to answer your needs.
Regarding the towel, You could find an extra one per person in the wardrobe
I hope we will have another chance to give you a better impression.
Best regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 26/02/2023 Publié le 27/02/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
Van Huffel
Top, tres bonne accueil
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Gonzague,
Nous tenons à vous remercier chaleureusement du temps que vous avez pris pour rédiger ce commentaire. C'est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments sur notre personnel.
Chez Timhotel, nous accordons une grande importance au fait que vous vous sentiez accueillis. C'est un travail quotidien de satisfaire nos clients, il est toujours valorisant d'avoir des retours si positifs sur notre travail, et nous vous en savons gré.
Ce fut un plaisir de vous accompagner pendant votre séjour au Timhotel Palais Royal
À bientôt
Céline - la direction Expérience du 24/02/2023 Publié le 26/02/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
PHYLLIS TINA Ross
The hotel staff was very courteous,helpful and knowledgeable .
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Ross
Thank you very much for choosing Timhotel Palais Royal and for taking the time to share this review with other travellers! We are delighted to learn that your stay with us was enjoyable.
All the comments we receive are of great value and yours have been shared with the team.
We loved having you here and we keep looking forward to welcoming you back the next time your plans bring you back to Paris!
Kind regards,
Céline - Hotel manager Expérience du 25/02/2023 Publié le 26/02/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
Bernadette
Douche très exiguë difficulté pour fermer la porte
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Bernadette,
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce retour sur notre hôtel.
Je prends bonne note de votre remarque concernant la superficie de nos salles de bain que vous avez réservée, nous sommes navrés que vous vous soyez senti à l'étroit.
J'échangerai à ce sujet avec mon responsable lorsque nous évoquerons les futures rénovations.
Bien cordialement
Erika - Réception Expérience du 19/02/2023 Publié le 20/02/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
YANN
Personnel très souriant et professionnel.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Yann,
Merci beaucoup pour votre retour positif. Nous sommes ravis que notre équipe vous ait délivré une expérience à la hauteur de vos espérances.
Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir au Timhotel Palais Royal afin de continuer à vous apporter entière satisfaction.
À bientôt
Erika - Réception Expérience du 16/02/2023 Publié le 19/02/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
NICOLETA
une modernisation serait nécessaire, plus d'attention à la propreté, des installations sanitaires défectueuses
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Nicoleta
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce retour sur notre établissement.
Nous prenons note de vos remarques et veillerons à nous améliorer sur ces points afin de vous offrir une prestation irréprochable lors de votre prochaine visite.
Nous espérons vous revoir très vite au Timhotel Palais Royal.
Céline - la direction Expérience du 17/02/2023 Publié le 18/02/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
2
10
|
CHARLES
Les chambres sont mal insonorisées et la douche est vraiment trop petite voir même pas aux normes d’accueil de publique !!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Charles
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce retour sur notre hôtel.
Nous sommes navrés que vous vous soyez senti à l'étroit. Comme dans beaucoup d’hôtels parisiens la taille des chambres et salle de bain varient selon la catégorie et la typologie. La classification des hôtels est strictement encadrée et contrôlée. Je peux donc vous confirmer que nous avons bien été certifiés 3 étoiles et disposons de tous les critères et équipements correspondants. Nous sommes désolés que vous n'ayez pas eu ce sentiment. Sur demande, nous changeons volontiers nos clients de chambre afin qu'ils sentent plus à leur aise.
Vous demeurez le bienvenu dans notre établissement et nous espérons que nous pourrons répondre à vos espérances à l'occasion d’une prochaine visite au Timhotel Plais Royal.
Bien sincèrement,
Céline - la direction Expérience du 17/02/2023 Publié le 18/02/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
ADRIEN
Accueil et service du personnel parfait, très agréable séjour
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Adrien,
Nous tenons à vous remercier pour ce beau retour qui valorise le travail de notre équipe. En effet, nous mettons tout en oeuvre pour vous aider et vous délivrer entière satisfaction.
Ce fut un plaisir de vous accompagner pendant votre séjour au Timhotel Palais Royal
À bientôt
Erika - Réception Expérience du 17/02/2023 Publié le 18/02/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
4
10
|
,
The bathroom ceiling of room 507 was leaking the water from upstairs neighbours shower, the toilet was dirty when first entering the room. 2nd room after the leaking incident was better - but health and safety should be checked on a regular basis, which looks like it wasn't
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear guest,
Thank you for choosing our hotel for your recent stay in Paris.
We are sorry that we did not meet your expectations and very sorry for the inconvenience due to a broken pipe. We apologize for this situation totally beyond our control. As soon as you informed us , our IT team came to resolved this problem. Our guests' complete satisfaction is our main priority and we are sad to see you leave this way
We wish you a good day
Erika - Frontdesk Expérience du 27/01/2023 Publié le 13/02/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
Vies p.
Bon rapport qualité prix. Personnel à l’accueil compétant
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Bonjour,
Merci beaucoup pour votre retour positif. Nous sommes ravis que notre équipe vous ait délivré une expérience à la hauteur de vos espérances.
Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir au Timhotel Palais Royal afin de continuer à vous apporter entière satisfaction.
À bientôt
Céline - La direction Expérience du 13/01/2023 Publié le 14/01/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
AGATA
Amazing service, clean and great location, close to everything.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear AGATA,
Thank you very much for taking the time to publish these few lines about your recent visit to the Timhotel Palais Royal.
We are delighted that the little attentions reserved for you were able to satisfy you.
Our team is at your entire disposal throughout your stay to make these few moments unforgettable.
We hope to see you again on your next visit to Paris!
Erika - Frontdesk Expérience du 05/01/2023 Publié le 12/01/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
0
10
|
FRANK
Not satisfied with stay
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Frank
Thank you very much for taking the time to share your experience with other travellers.
Our guests' complete satisfaction is our main priority and therefore we regret to read that your experience with us didn't meet your expectations.
We loved having you here and we don't understand what happenned to see you leave this way. We know that we are capable of offering much more than what you seemed to have unfortunately experienced.
Please feel free to contact us directly, I will be more than glad to exchange with you in order to obtain more details.
Regards
Céline - Hotel manager Expérience du 07/01/2023 Publié le 08/01/2023 (Voir plus) |
||||||
|
|||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
JOANA
Servicio de recepción muy amable y hotel muy cómodo.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Joana,
Thank you for this very nice feedback which underlines the quality of our service. I am delighted that our hotel meets your expectations, I will not fail to pass on your comment to the entire team. Your satisfaction is the best reward.
Looking forward to welcoming you soon in your Parisian hotel.
Erika - Frontdesk Expérience du 30/12/2022 Publié le 07/01/2023 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
6
10
|
FABIOLA
Ottima posizione, pochi servizi
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Fabiola,
Thank you for taking the time to give us this feedback on our establishment.
We take note of your comments and will make sure to improve on these points.
We are delighted that you liked our location, located a few minutes walk from the Louvre Museum.
Receive our best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 05/01/2023 Publié le 07/01/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
4
10
|
MASSIM
Camere troppo piccole e bagni talmente ridotti da faticare le manovre di doccia già per una persona magra. Assente tv satellitare inconcepibile al prezzo richiesto. Foto non in linea al servizio realmente prestato. Mancano spazi comuni che potrebbero essere dalla sala colazione il resto della giornata. Colazione eccessivamente modesta che abbiamo quindi evitato. Servizio pulizia di fatto assente. Abbiamo sempre dovuto sollecitare nonostante il biglietto dalla prima mattina esposto di richiesta. Veniva effettuata quando noi già eravamo in stanza e avremmo voluto riposare e SOLO dopo richiesta alla reception. Armadi completamente insufficienti a soggiorno sembrano solo di bellezza. Posizione ottima ma questo è pura fortuna e non dipende dalla gestione attuale completamente insufficienti. In sintesi albergo mal gestito a prezzi decisamente eccessivi. Posizione top, camere, bagni e servizi insufficienti sembra un Motel.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Massimo,
We would like to thank you for sharing this feedback. We apologize for any inconvenience you have encountered, we are sorry that you had to ask for cleaning, it is not our usual practice. The person concerned was informed of this concern as soon as your comment was published and will be all the more attentive on these points. Rest assured that the necessary measures will be implemented to improve the quality of the services mentioned.
Best regards,
Erika - Réception Expérience du 02/01/2023 Publié le 03/01/2023 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
VINCENT
Bon accueil. Merci
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Vincent,
Toute l’équipe du Timhotel palais royal vous remercie pour votre commentaire et votre note, c’est apprécié !
Au plaisir de vous revoir,
Bien cordialement,
Erika - Réception Expérience du 29/12/2022 Publié le 31/12/2022 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
ZULFIA
Excellent stay
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Zulfia,
Thank you for your testimonial.
I am delighted that our hotel meets your expectations and we hope to continue to welcome you regularly.
The entire Timhotel Palais Royal team joins me in wishing you a good day and saying see you soon.
Erika - Frontdesk Expérience du 23/12/2022 Publié le 24/12/2022 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
4
10
|
MAARTEN
Elevator was broken, talingbstairs to 5th floor everytime was influencing my rating
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Maarten,
Rest assured that our entire team has done its utmost to best respond to the dissatisfaction of our customers.
We are very sorry for the inconvenience and we apologize for this situation totally beyond our control.
Hoping that you will return to one of the establishments in our group.
Sincerely,
Erika - Frontdesk Expérience du 18/12/2022 Publié le 19/12/2022 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
ESTELLE
Très bien
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Estelle,
Nous vous remercions d'avoir choisi le Timhotel Palais Royal pour votre séjour à Paris.
Nous sommes ravis de vous savoir satisfait.
Nous restons à votre disposition et espérons que vous nous renouvellerez
votre confiance pour un futur séjour.
Bien cordialement,
Erika - Réception Expérience du 09/12/2022 Publié le 13/12/2022 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
7
10
|
PATRICIA
Salle de bain cheap
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Chère Patricia,
Merci d'avoir pris le temps de nous faire ce retour sur notre hôtel.
Je prends bonne note de votre remarque concernant la salle de bain que vous avez réservée.
Nous espérons que vous avez apprécié le reste de votre expérience.
Bien cordialement,
Erika - Réception Expérience du 11/12/2022 Publié le 12/12/2022 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
8
10
|
R
The hair dryer was not fixed even after calling 3 times. There was no cleaning under bed. Rest ok
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Roberto,
Thank you for taking the time to leave us this review, we are sorry that we could not meet your expectations.
We are sorry to read your comment regarding the cleanliness of the room. We don't usually get such feedback. However, I take good note of it and I immediately inform the housekeeper who will make it a point of honor to improve the quality of our services.
Regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 10/12/2022 Publié le 11/12/2022 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
LAETITIA
The Timhotel located 3 rue de la Banque is one of my favorite hotels in the area. I go there on a regular basis as it is very close to my workplace and I feel home there, with always a very warm welcome.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Laetitia,
Thank you for your testimony and for your loyalty. I am delighted that our hotel meets your expectations and we hope to continue to welcome you regularly.
The entire Timhotel Palais Royal team joins me in wishing you a good day and saying see you soon.
Erika - Frontdesk Expérience du 08/12/2022 Publié le 09/12/2022 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
JEAN PIERRE
Merci pour votre accueil
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Jean Pierre,
Merci pour votre témoignage.
Je suis ravi que notre hôtel corresponde à vos attentes et nous espérons continuer à vous accueillir régulièrement.
Toute l'équipe du Timhotel Palais Royal se joint à moi pour vous souhaiter une bonne journée et vous dire à bientôt
Erika - Réception Expérience du 06/12/2022 Publié le 07/12/2022 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
9
10
|
Maeve
Toute Pres de la lumiere Timhotel!
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Maeve,
Thank you very much for taking the time to publish these few lines about your recent stay.
We take note of your comment and will make sure to improve on this point in order to offer you an impeccable service on your next visit.
See you soon at the Timhotel Palais Royal.
Erika - Frontdesk Expérience du 03/12/2022 Publié le 05/12/2022 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
REMI
très bon accueil le personnel est avenant et très gentil à la prochaine
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Cher Remi,
Un grand merci d’avoir pris le temps de publier ces quelques lignes sur votre récente visite au Timhotel Palais Royal.
Nous sommes ravis que les petites attentions qui vous ont été réservées aient su vous satisfaire, nous sommes à votre entière disposition tout au long de votre séjour pour rendre ces quelques moments inoubliables.
Je ne manquerai pas de transmettre votre commentaire à toute l'équipe, votre satisfaction est la meilleure des récompenses.
Nous espérons vous revoir à votre prochaine visite à Paris !
Erika - Réception Expérience du 30/11/2022 Publié le 05/12/2022 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
7
10
|
Masaki
It's clean room but a bit narrow. If wider room, it would be happy.
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Masaki,
Thank you for choosing our hotel for your recent visit to Paris.
I take good note of your remark concerning the size of our rooms, as in many Parisian hotels the size of the rooms and bathroom vary according to the category and the typology.
Strongly committed to customer satisfaction, we are delighted to know that the professionalism of our team has met your expectations.
Best regards
Erika - Frontdesk Expérience du 28/11/2022 Publié le 29/11/2022 (Voir plus) |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Avis vérifié par Guest Suite |
10
10
|
GABRIELE
Tutto perfetto, pulito e posizione super centrale. Personale sempre disponibile e cordiale
Réponse de Timhotel Palais Royal :
Dear Gabriele,
The entire Timhotel Palais Royal team thanks you for this excellent rating, it's appreciated!
It's a pleasure to see you again,
Best regards,
Erika - Frontdesk Expérience du 27/11/2022 Publié le 28/11/2022 (Voir plus) |
||||||||||||||||||
|